Elamisvõimalused tudengiteleTartus ja Viljandis

10 üliõpilaselamut - 1500 tuba - 3200 kohta

E-kylast

Sisene E-kylasse

Mis on e-kyla?

Üliõpilasküla elektroonilises andmebaasis e-kyla saab hallata kõike lepingu ja avaldusega seonduvat, jälgida oma arveid, anda teada riketest, probleemidest jms. E-kyla süsteemi sisenemiseks vajalik kasutajatunnus, parool ja aadressilink saadetakse meilile juba kohataotlust täites. Kui see on ununenud või kadunud, siis tuleb julgesti kas majajuhatajale või majutusspetsialistile teada anda (nt saatke e-kiri, kuhu  märkige kindlasti ka oma nimi) ning Teile saadetakse uus parool.

Kui süsteemi ei saa sisse

Proovige esmalt e-posti teel saadud link aadressiribale kopeerida ja sisenege uuesti või minge üliõpilasküla kodulehel valikusse e-kyla. Pange tähele, et kasutajatunnus ei ole täielik isikukood. Kui olete parooli unustanud, küsige majajuhatajalt või majutusspetsialistilt uus.

E-kyla teadete lugemine

Kui olete e-posti teel saanud kirja, et Teile on e-kylas teade, siis teate lugemiseks tuleb siseneda e-kylasse. Teate leiate, klikates vasakpoolses menüüs alaliigile “Teadete haldamine”. Teate kuupäevale vajutades avaneb vastav teade.

Kuidas e-kylas jõuda arveni?

Programmi sisenedes on vasakpoolses menüüs “Lepingu haldamine”, kus avanevad üürilepingu andmed. Sealt “Halda arveid” valides on näha kõik üürnikule esitatud arved; viimased neist on viimase kuu omad. Hiireklõps arve numbril avab arve koosluse ja arve rekvisiitides on muu hulgas ka punasega märgitud viitenumber. Valides arve all „Ava/salvesta arve”, avaneb arve pdf vorm arve trükkimiseks, salvestamiseks või edasi saatmiseks.

Makseinfo arvelduse igapäevaste muudatustega (kaasaarvatud maksetähtaja ületanud arvetele lisanduv viivis) on arvete kohal hetkesaldo real.

Probleemidest teavitamine

Kui korteris on vaja remonditöölise abi kas tilkuva kraani parandamisel, lambipirni vahetamisel vms, siis tuleks e-kylas „Probleemidest teavitamine” alalõiku kasutades oma murest teada anda. Probleemide kategooriateks on: hooldus/remont, majutus ja üüriarved. Oma mure õige kategooria alla kirja pannes jõuab see kõige kiiremini vastava valdkonna töötajani. Samas saab ka jälgida oma probleemi lahenduskäiku ning anda tehtud tööle vajadusel tagasisidet.

Top