KKK
Kuidas saan üliõpilaselamusse tellitud postipaki kätte?
Tartu Üliõpilasküla töötajad teie postipakke vastu ei võta.
Kui olete ise elamus, saate kullerilt postipaki kätte. Kui teid samal ajal üliõpilaselamus ei ole, peate postipakki vastu võtma volitama kedagi oma tuttavatest.
Kaotasin oma läbipääsukaardi/võtme. Kuidas edasi?
Narva mnt 25, Narva mnt 27, Raatuse 22, Narva mnt 89, Purde 27, Pepleri 14, Tiigi 14, Nooruse 7 – võtmete ja läbipääsukaartide väljastamine üliõpilaselamus Raatuse 22 ööpäevaringselt.
Väike 6, Jakobsoni 41, Viljandi – Läbipääsukaartide/ võtmete väljastamine toimub halduri vastuvõtuaegadel. Kui olete läbipääsukaardi/ võtme kaotanud, helistage turvafirmale G4S, tel 1911.
Turvafirma G4S väljakutse on tasuline. Turvafirma väljastab teile varuvõtmed. Väljakutsetasule lisandub võtmete laenutamise tasu kuni võtmete tagastamiseni.
Paul Kerese 14, Narva – Läbipääsukaartide/ võtmete väljastamine toimub halduri vastuvõtuaegadel. Kui olete läbipääsukaardi/ võtme kaotanud, helistage 24/7 klienditoe tel 742 4400.
Kuidas saan üürilepingut digitaalselt allkirjastada?
Üürilepingu digitaalseks allkirjastamiseks tuleb läbida alljärgnevad etapid kohataotlusele tehtud pakkumise kehtivusaja jooksul:
Tasuda tagatisraha majale ja kohamäärale vastavalt vastavalt saadetud arvele.
Kui tagatisraha on laekunud, saadame Teile tasumisele järgneva tööpäeva jooksul e-kirja, et Teie leping on allkirjastamiseks valmis. Allkirjastamiseks logige E-kyla keskkonda sisse ID-kaardiga ja allkirjastage leping, klikkides nupule “Lisa allkiri”.
Kui tagatisraha on tasutud ja leping allkirjastatud, võite alates kuupäevast, mil Teie üürileping kehtima hakkab, võtmed kätte saada ning üliõpilaselamusse sisse kolida.
Kui tean, et asun õppima Tartu Ülikoolis – millal võin kohataotluse ära täita?
Üliõpilasküla pakub majutust eelisjärjekorras Tartu Ülikooli üliõpilastele.
Esmakursuslaste kohataotluste periood algab iga aasta juuli kuus. Info koha taotlemise kohta tuleb kodulehele jooksvalt.
Milline on vabade kohtade kättesaadavus? Kas saame koha nt septembriks?
Kui olete Tartu Ülikooli üliõpilane ning soovite kohta õppeaasta jooksul ükskõik millises elamus, on suur tõenäosus, et Teile tehakse pakkumine suhteliselt kiiresti (va august, september). Juulis ja augustis tehakse pakkumisi vaid Tartu Ülikooli esmakursuslastele.
Kui olete vanema kursuse üliõpilane ja esitate kohataotluse ning märgite elamaasumise kuupäevaks näiteks augusti lõpp/september, siis nimetatud perioodil vabu kohti ilmselt pakkuda ei ole.
Esmakursuslastel on võimalik kohta taotleda ja üürileping sõlmida suvel, määrates elama asumise kuupäevaks 25.08.
Kui on kindel soov sügisel üliõpilaselamus elada, siis peaks esmakursuslane kohataotluse esitama ja üürilepingu sõlmima kohe pärast esmakursuslastele määratud tähtaja saabumist. Vanema kursuse üliõpilane peaks kohataotluse esitama enne esmakursuslaste perioodi ehk juuni esimeses pooles. Soovitame kehtivat üürilepingut suveks mitte lõpetada, et garanteerida endale elukoht sügiseks.
Mida tähendab see kui olen järjekorras nt 495-s?
Kohataotlused on ühtses järjekorras sõltumata taotluste sisust. Seega ei tähenda taotluse järjekorranumber ilmtingimata seda, et kõik taotlused enne Teid peaksid saama rahuldatud. Kui Teie sooviks on saada koht ükskõik millises majas, aga enne Teid on ridamisi taotlusi näiteks vaid ühekohalistele tubadele, siis üksiku koha vabanemisel tehakse pakkumine just Teile vaatamata sellele, et enne Teid on veel paljud avaldused rahuldamata.
Kuidas täita kohataotlust kui soovime kaaslasega elama asuda kahekesi ühte tuppa?
Mõlemal tuleb täita kohataotlus, märkides sinna, et soovite 1 kohta 2-kohalisest toast ning alalõiku „Muud kommentaarid“ tuleks märkida selle inimese ees- ja perekonnanimi, kellega Te tuba jagada soovite. Kohapakkumisi tehes püüame esitatud toanaabrisoove arvestada. Kui Te esitate oma toanaabrisoovi alles lepingut sõlmima tulles, siis ei pruugi enam olla võimalik ümberpaigutusi teha.
Kui pikad on ühekohaliste tubade järjekorrad?
Üliõpilasküla haldab kokku ligi 3300 kohta, neist vaid sadakond on ühekohalised toad. Ühekohaliste tubade nõudlus on suur, neid vabaneb aga harva. See tingib asjaolu, et ühekohalise toa saamine võib aega võtta ligikaudu aasta-poolteist. Seega võiks esmalt taotleda kohta toas (või siis kohtade olemasolul ka tervet kahekohalist tuba) ning kui koht olemas, on aega oodata sobivama toa vabanemist.
Kuidas saan esitatud kohataotlust muuta?
Kui soovite kohtaotlust muuta (lisada või eemaldada taotluselt soovitavat üliõpilaselamut, muuta kuupäeva, millal soovite üliõpilaselamusse kolida vms), siis saatke vastavasisuline e-kiri aadressile ja me teeme vastava muudatuse ilma, et kohataotluse positsioon järjekorras muutuks. Kui teete ise e-kylas uue kohataotluse, siis liigub see järjekorra lõppu.
Kas saan kodulehel kohataotlust mitu korda teha?
Kas võib mitu kohataotlust järjekorras olla?
Korraga saab järjekorras olla vaid üks kohataotlus, kuid taotlusesse võib märkida mitu üliõpilaselamut ning kommentaaride lahtrisse saab lisada täpsustusi, nt soovitava toanaabri nime. Nii saame kohta pakkuda eelistusjärjekorras teisel kohal olevasse üliõpilaselamusse, kui esimesena eelistatud elamus enam kohti ei ole. Kui märgite kohataotlusesse vaid ühe üliõpilaselamu, on tõenäosus, et koht just seal vaba on, oluliselt väiksem.
Kas aegunud avaldust saab taastada?
Kohataotlus kehtib 30 päeva ning kui Te oma taotlust selle aja jooksul ei pikenda, kustutatakse aegunud taotlus järjekorrast. Aegunud taotlust taastada ei ole võimalik, soovi korral võite esitada uue taotluse.
Kas üliõpilaselamusse on võimalik kohta taotleda ka siis, kui ei õpi Tartu Ülikoolis?
Vabade kohtade nappuse tõttu saame õppeaasta alguses kohti pakkuda vaid Tartu Ülikooli tudengitele. Kohta taotleda võivad ka teiste koolide tudengid, kuid kohti saame neile pakkuda alles siis, kui esmane Tartu Ülikooli tudengite kohataotluste vajadus on rahuldatud.
Kui olen kohataotluse ära saatnud, kas siis on mulle soovitav koht broneeritud ja võin sügisel üliõpilaselamusse tulla?
Ainult kohataotluse esitamisest ei piisa. Kohataotlustele vastame meili teel, seega olge äärmiselt tähelepanelik oma taotluse täitmisel, et Teie andmed oleksid õigesti sisestatud. Kõik, kes on saanud üliõpilaselamusse koha või toa, saavad pakkumisteate ja peavad teates määratud tähtaja jooksul tasuma tagatisraha ja allkirjastama üürilepingu. Tagatisraha suurus renoveeritud majas 150 EUR koht, vanas majas 100 EUR koht.
Mulle tehti pakkumine ning ma võtsin selle vastu. Mis ma edasi tegema pean?
Kui olete pakkumise vastu võtnud, siis Te seda pakkumist oma taotluse juures enam ei näe ning taotlus on saanud staatuse “broneeritud”. Vaid pakkumise vastu võtmisest aga siiski ei piisa – Teil tuleb ka pakkumisteates määratud tähtaja jooksul (7 päeva pakkumise tegemise hetkest) üürileping sõlmida.
Kas tubades on mööbel olemas? Kas kõik tekid ja padjad, potid, pannid, taldrikud, kahvlid peab ise kaasa võtma?
Renoveeritud majades on kõik vajaminev mööbel olemas – iga elaniku jaoks on voodi, kirjutuslaud, tool, riiulid, riidekapp ning köögis on pliit, külmkapp, valamu ja köögimööbel. Üürnike enda korraldada on kõik muu – kardinad, vaibad, tekid, padjad, koristustarbed, nõud, veekeetjad, rösterid jne. Samas võiks kogu inventari ostmisega veidi oodata. Esmalt võiks kokku saada oma uute toa- ja korterinaabritega ning vaadata üle olemasolev varustus, leppida kokku kasutustingimustes ning alles seejärel vastavalt kokkuleppele vajaminevaid asju ostma hakata.
Millest arve koosneb?
Üüriarved on igakuiselt fikseeritud, mis tähendab et üürihind on aasta läbi sama. Üürihind sisaldab kommunaalkulusid (küte, soe ja külm vesi, elekter) ja selvepesula kasutamist. Üürilepingu lõppemise korral on võimalik viimane arve tasaarveldada tagatisrahast. Kui on mingeid kinnipidamisi (distantskaart, koristustasu vms), siis arvestatakse ka need tagatisrahast maha. Lõpparveldus ja raha tagastamine toimub 20 tööpäeva jooksul pärast lepingu lõppemist.
Maksin arvel märgitud summa, aga e-kyla näitab, et on võlg..?
Arvete maksetähtaeg on igal arvel eraldi märgitud. Igakuistel arvetel on maksetähtajaks 24. kuupäev. Arve maksetähtajast hilisemal tasumisel lisandub makse üliõpilasküla arvelduskontole laekumise kuupäevaga ka viivisearve. Viivise arve kaetakse sama makse arvelt ja selles ulatuses jääb üürivõlg, millelt jätkub viivise arvestus.
Maksin arve ära, aga E-kylas näitab, et arve on maksmata..?
Arvete haldamise lehel on arvete staatus kuni maksetähtajani “tasuda”. Maksetähtaja möödudes on tasumata või osaliselt tasumata arve staatus “maksmata” (seda ka siis, kui tasuda jäi vaid 0,01 EUR) ja võlaveerus on punasega märgitud tasumata jäänud summa. Kui arve tasutakse enne maksetähtaja möödumist osaliselt, jääb kuni maksetähtajani staatus “tasuda” viiteta arvete registri võlaveerus.
E-kyla keskkonda jõuavad laekumised makse sooritamisele järgneva tööpäeva ennelõunal.
WiFi võrgu spetsifikatsioon
Kõik Wifi tugijaamad on 802.11 a/b/g/n/ac standardiga.
2,4GHz sagedusvahemikus kasutusel olevad kanalid: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11
5GHz sagedusvahemikus kasutusel olevad kanalid: 34, 36, 38, 40, 42, 44, 46, 48, 52, 56, 60, 64, 100, 104, 108, 112, 116, 120, 124, 128, 132, 136, 140, 144, 149, 153, 157, 161, 165, 36+, 44+, 52+, 60+, 100+, 108+, 116+, 124+, 132+, 140+, 149+, 157+, 36E, 52E, 100E, 116E, 132E, 149E
Levinimed:
eduroam – WPA2/AES – Enterprise krüptoga
Seadistusjuhend: eduroam