Elanikule

Selleks, et üliõpilaselamus muretult elada kuni oma õpinguteperioodi lõpuni, palume tutvuda üürilepingu üldtingimuste ja sisekorraeeskirjaga:

MTÜ Tartu Üliõpilasküla Üürilepingu üldtingimused (kehtiv alates 01.07.2020).
Hinnakiri

Võtmete ja läbipääsukaartide väljastamine toimub klienditoe keskuses (Raatuse 22 üliõpilaselamus) ööpäevaringselt. Viljandi ja Narva üliõpilaselamute võtmete väljastamine toimub halduri/administraatori vastuvõtuaegadel.

Probleemidest tuleb teavitada läbi tugiportaali ServiceDesk. Kui olete tugiportaalis oma probleemi või tekkinud rikke registreerinud, läheb probleem kohe õige isiku tööülesandeks. Hiljem tuleb raport probleemi lahendamise kohta ning vajadusel saab anda ka tagasisidet lahendatud probleemile. Kui probleemi lahendamiseks on vajalik hooldustöölise kohaletulek, siis tuleb hoolitseda selle eest, et tööpiirkond oleks ligipääsetav ning puhas (nt ummistunud valamu puhul eemaldada valamust kõik nõud ning valamu puhastada). Kui ligipääs tööpiirkonnale pole tagatud, siis töid ei teostata.